Asistenta Clienti
Helmat.ro este un magazin online deținut și operat de HELMAT SRL.
Nume firma | HELMAT SRL |
Cod Unic de Inregistrare | RO24032239 |
Nr. Inmatriculare | J16/1155/2008 |
Data infiintarii | 2008 |
Banca: ALPHA BANK Craiova | Cod IBAN: RO46 BUCU 1921 3042 5840 4RON |
Judet | DOLJ |
Localitate | CRAIOVA |
Adresa | Bd.Decebal 23 |
- Livrarea produselor
- Care este avantajul unei comenzi online?
- Cand se livreaza comanda mea?
- Retur & Inlocuiri
- Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
- Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
- Livrarea Produselor
- Livrarea se face prin curier rapid, oriunde în România. Costul transportului se va specifica e catre un angajat Helmat in momentul confirmarii comenzii. Termenul de livrare este în mod uzual de 3 zile lucrătoare, dar termenul real va fi comunicat în momentul confirmării comenzii. Plata produselor se face ramburs, la livrarea coletului de către curier, prin intermediul curierului, care vă va elibera o chitanţă în acest sens. IMPORTANT: vă recomandăm ca în momentul primirii pachetului să verificați integritatea coletului și conținutului acestuia împreună cu curierul. Noi trimitem produsele în cea mai bună stare, dar este posibil ca acestea sa sufere deteriorări în timpul transportului. Dacă există produse deteriorate, vă rugăm să specificați pe documentele de livrare neconformitățile observate împreună cu reprezentantul curierului și să păstrați o copie semnată de acesta, pentru a ne ajuta să remediem ulterior situația creată.
- Care este avantajul unei comenzi online?
- Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';
- Cand se livreaza comanda mea?
- Imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom sau dintr-un punct de livrare, atunci cand produsele tale sunt pregatite, vei fi contactat de un angajat Helmat pentru a te informa legat de data in care le poti ridica. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client Helmat, sectiunea Istoric comenzi
- Retur & Inlocuiri
- Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice), nu este o comanda personalizata pentru dumneavoastra si nu face parte din exceptiile mentionate in cadrul comunicarii cu dumneavoastra. Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Helmat, in contul indicat la 30 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
- Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
- O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0728.283404 si 0728.283.407 .
- Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
- Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi telefonic la 0728.283404 si 0728.283.407 .